הגנת סייבר

גם חוקר פרטי ותיק ומנוסה יודע, שעולם הסייבר של היום מחייב כלי עבודה רציניים.

כלל תעבורת המידע, בין בעסקים ובין בלקוחות פרטיים, מתבצע באמצעים דיגיטליים. אמצעים אלה חשופים יום ולילה לנסיונות תקיפה של גורמים שליליים שונים, אשר לכל אחד מהם מטרה זדונית שונה. התוצאה של כולם היא אחת- פגיעה חמורה בלקוח. בין אם מדובר בהליך בדיקת האזנה למקרה שיש האזנה לטלפון או האזנה לכל חלל אחר בעסק או בבית, ובין אם מדובר בכל כלי ריגול אחר המופעל כנגדכם, חשוב לגלות את האמצעי בשלב מוקדם ככל הניתן.

כחלק מארגז הכלים אותו אנו בKGA, משרד חקירות מוביל בתחומו במשק, מציעים ללקוחותינו, קיימות תוכנות סייבר להגנה על מחשבים וטלפונים ניידים.

התוכנות פותחו בארץ, תחת פיקוח ומיטוב מלא שלנו, ומציעים ללקוחותינו הגנה חסרת תקדים.

הגנת סייבר בתחום העיסקי

אנו מציעים ללקוחותינו מערכת הגנה מסוג "אוטוגרף", אשר מנטרת את כלל תעבורת המידע במחשבים ובשרתים של החברה, ומציגה ללקוח תמונת מצב מלאה בכל זמן נתון אודות ההתרחשות הדיגיטלית בחברה. כך ניתן לראות למשל מי מנסה להוריד למחשבו האישי קובץ רגיש, מי משנה את התנהגותו השגרתית ומתחיל להראות סימנים מחשידים, או לראות מי מבזבז את זמן העבודה על גלישה ברשתות חברתיות או באתרי קניות ברשת.

באמצעות מערכת של התאמות אישיות, יכול בעל העסק לקבוע פרמטרים אישיים לפיקוח נוסף, דוגמת אתרים של החברה המתחרה, הגדרת קבצים ספציפיים כאסורים להורדה, ועוד.

הגנת סייבר בתחום הפרטי

אנו מציעים ללקוחותינו תוכנה מתקדמת ביותר, בשם I-GUARD, אשר מותקנת על הטלפונים הניידים והמחשבים של הילדים. התוכנה אשר פותחה בישראל, תחת פיקוח ומיטוב של נציגי משרד החקירות KGA, מאפשרת להורה המודאג להיות בפיקוח מלא על התכנים אליהם נחשף ילדו. כלל תכתובות הווטסאפ, שיחות הטלפון, מיקום הילד בזמן אמת, קבצי המדיה השונים- הכל גלוי לפני ההורה המפקח מבלי שהילד מודע לכך. במצבי חירום ניתן אף לפתוח מרחוק את המיקרופון והמצלמה, ולהבין את מצב הילד לאשורו.

חשוב לזכור- חקירה פרטית חייבת להתבצע על ידי חוקר פרטי בעל רשיון ממשרד המשפטים, וכן על ידי משרד חקירות בעל רשיון ממשרד המשפטים. אנו בKGA מחזיקים ברשיון שכזה, וכל החוקרים הפרטיים המועסקים במשרדינו הינם בעלי רשיון חוקר פרטי.

כאשר מעסיקים חוקר פרטי שאינו נושא תעודה בתוקף, אתם מסתכנים באחריות שילוחית על כל עבירה אותה הוא עלול לבצע במהלך החקירה.

כלומר במידה והעסקתם משרד חקירות אשר אינו בעל רשיון, והוא מבצע עבירה תוך כדי החקירה, אתם עלולים לשאת באחריות פלילית כאילו ביצעתם את העבירה בעצמכם.