מודיעין עסקי - ריגול תעשייתי

חקירה פרטית במודל מודיעין עסקי

עולם העסקים בעשורים האחרונים הופך מסובך מרגע לרגע.

היום זה כבר לא מספיק שיש לך מוצר מנצח וייחודי, בעל תכונות מיוחדות, אותו פיתחת ואותו אתה משווק לציבור.

כיום התחרות בשוק העסקי מובילה בעלי עסקים לגנוב מידע רגיש מבעלי עסקים, ולמכור אותו הלאה כאילו זה המוצר שלהם, להשמיץ את המתחרים ולפגוע בפרנסתם, ולגרום נזקים לצד השני רק בכדי להגדיל את מחזור המכירות שלהם.

כלל הפיתוח והייצור מאבד את ערכו אל מול תחרות לא הוגנת, ומשאיר את היזם, את בעל העסק, ניצב לבדו אל מול עולם אכזרי.

כאן אנחנו נכנסים לתמונה, באמצעות הכלים הייחודיים שלנו בתחום של חקירה פרטית במודל מודיעין עסקי, אנו תופרים ללקוח חבילת הגנה מלאה ומבצעים מהלכים לאיתור מתחרים פוטנציאלים העלולים להזיק ללקוח.

כחלק מההליך של חקירת מודיעין עסקי, אנו מאתרים את נקודות התורפה של הלקוח בשוק המתחרים, ומייצרים מעגלי אבטחה בצורה כזו שהלקוח יוכל לישון בשקט בלילה, מבלי שהמתחרים יצליחו לפגוע בו בקלות רבה מדי.

התחום של מודיעין עסקי בעולם של חוקר פרטי רווי ברמות שונות של יכולות אישיות ומקצועיות, ומחייב עבודה מול חוקרים פרטיים מנוסים ומתורגלים במקצוע, וכמובן שכל חוקר פרטי אותו תעסיקו, יהיה בעל רשיון של משרד המשפטים לעסוק במקצוע של חקירות פרטיות. ממש כמו החוקרים הפרטיים של KGA, משרד חקירות מורשה משרד המשפטים.

בשל כך, החוקרים הפרטיים של KGA  מציעים יכולות מקצועיות גבוהות מאוד בתחום, ומספקים מודיעין עסקי בצורה המאפשרת ללקוח להבין את השוק בו הוא מתחרה, לזהות נקודות תורפה, ולהצליח להחזיק במקום גבוה בתחום בו הוא עוסק.

לצערינו, אין אפשרות כיום להישאר "תמימים" כמו בעולם הישן של המסחר, וכבר לא מספיק להיות בעל מוצר ייחודי. כיום שוק המסחר הוא סוג של מלחמה, ובמלחמה כזו אנו מציעים ארגז כלים רחב בכדי לנצח.

חקירה פרטית במודל של מודיעין עסקי, יכולה להיות נרחבת על כלל השוק המתחרה בך, הלקוח, או ממוקדת כלפי יריבים פוטנציאלים העלולים להסב נזקים לך ולחברתך.

כלל האפשרויות מונחות על השולחן, ובאמצעות החוקרים הפרטיים של KGA תוכל לקבל מערכת הגנה נרחבת ומידע שיכול להיות קריטי לא רק להישרדותך בעולם המסחר והעסקים בו אתה נמצא, אלא גם להגדלת הצלחתך בתחום ולהגדלת הכנסותיך בצורה ישירה.

בעבר המוצר הזה של חקירה פרטית במודל של מודיעין עסקי, היה נקרא ריגול תעשייתי או ריגול עסקי, והיה נחשב למוצר נדיר אשר מעט מאוד בעלי עסקים היו משתמשים בו.

כיום, כפי שציינו לעיל, השגת מודיעין עסקי באמצעות חקירה פרטית נהיה כלי הכרחי ומקובל אצל מרבית בעלי העסקים. בין אם מדובר בעסק קטן או בינוני, ובין אם מדובר בעסק גדול.

העסקת חוקר פרטי לעניינים שונים בתחום העסקי נהייתה לצורך והכרח, והשדרוג הניתן לבעל העסק כתוצאה מחקירה פרטית בכלל וממודיעין עסקי בפרט, משדרג את יכולותיו של בעל העסק לאין שיעור, בבואו להתמודד עם שוק המסחר והעסקים. גם ברמה הארצית, וגם ברמה הבינלאומית.

חשוב לזכור- חקירה פרטית חייבת להתבצע על ידי חוקר פרטי בעל רשיון ממשרד המשפטים, וכן על ידי משרד חקירות בעל רשיון ממשרד המשפטים. אנו בKGA מחזיקים ברשיון שכזה, וכל החוקרים הפרטיים המועסקים במשרדינו הינם בעלי רשיון חוקר פרטי.

כאשר מעסיקים חוקר פרטי שאינו נושא תעודה בתוקף, אתם מסתכנים באחריות שילוחית על כל עבירה אותה הוא עלול לבצע במהלך החקירה.

כלומר במידה והעסקתם משרד חקירות אשר אינו בעל רשיון, והוא מבצע עבירה תוך כדי החקירה, אתם עלולים לשאת באחריות פלילית כאילו ביצעתם את העבירה בעצמכם.