בגידות בחיי הנישואין

חוקר פרטי בגידות

אחת הסיטואציות הקדשות ביותר בחייו של אדם, הינו הרגע בו הוא מבין כי הוא עומד לסיים את הקשר עם אהבת חייו. בין אם מדובר בבגידה, בשינוי נטייה מינית, או בכל סיטואציה אחרת- עצם הליך סיום הקשר הוא משבר אישי הדורש ליווי מקצועי.

כיצד לתפוס בגידה

ישנה נטייה אוטומטית לגשת לעורך דין בהליך תיק אישות, אך חשוב לזכור- העו"ד מתנהל רק על סמך החומר אותו אתם מספקים לו. הוא לא יכול להמציא חומר חדש, והוא לא יכול לאסוף ראיות הנחוצות לכם כל כך בניהול הליך גירושים.

לכן קיים הצורך בהכנסת חוקר פרטי מקצועי להליך, ועדיף בשלב מוקדם ככל האפשר.

אגב, גם אם יש חשד שמתחיל להתבסס, אודות חוסר הרצון של הצד השני להמשיך בקשר הנאמנות, עדיף לקחת חוקר פרטי לבדוק את העניין, מאשר להתעורר בוקר אחד כשזה כבר מאוחר מדי.

מה עושים עם גבר בוגד?

ישנו הבדל מסוים בין גבר בוגד לאישה בוגדת. עפ"י רוב, מתוך הנסיון שלנו, כאשר גבר מבצע בגידה קיים כמעט תמיד רקע כלכלי אותו הכין הגבר במהלך הבגידה טרם חשיפתו.

בתחום של תיק אישות, בוגדים בוגדות, וכל מה שקשור בעניין הליך גירושים, אנו משלבים מספר רב של כלי עבודה בכדי להביא את הלקוח למצב הטוב ביותר האפשרי בסיום ההליך.

כך למשל אנו משלבים חקירה כלכלית כנגד הצד השני, וזאת בכדי לחשוף את כלל הנכסים האמורים להיות מחולקים בין בני הזוג. ישנה מחשב קלוקלת של הצד הנעזב, לחשוב שהוא מכיר את נכסי הבוגד, אך עפ"י רוב לא כך הוא הדבר.

במבחן המציאות, אנו מגלים בהליך של חקירה כלכלית נכסים רבים, חשבונות בנק, קופות גמל וקרנות השתלמות, עליהם הלקוח כלל לא ידע. משלא ידע, הוא לא היה יכול לחשוף אותם בהליך הגירושים, וכך היה עלול לאבד הון עתק שהיה מגיע לו על פי דין.

בכללי

כלי נוסף ומוכר בו אנו משתמשים בהליך של חקירה פרטית במקרה של תיק גירושים, הינו מעקב סמוי. בהליך המעקב אנו מתעדים את כל שגרת יומו של הצד הנוטש, ומביאים ראיות שונות אודות חוסר נאמנותו, חוסר אחריותו האישית, בזבזנות פיננסית ועוד, היכולים להביא ליתרון משמעותי ללקוח בבואו להתמודד בהליך.

ישנם כמובן כלים נוספים בהם אנו משתמשים בהליך של חקירה פרטית בתיק של הליך גירושים, אך הם נבנים בצורה אישית לכל תיק ולכל לקוח, ולכן לא ניתן לפרט את כל האפשרויות.

השורה התחתונה היא כזו-
בבואכם להתמודד עם הליך גירושים, אל תהססו לשכור משרד חקירות כבר בשלב ראשוני של ההליך. אנו בKGA נדע איך להביא אותכם למצב בו כל ההליך יהיה לטובתכם, ולא תינזקו יתר על המידה, אם בכלל, מכל ההליך הקשה הזה

והכי חשוב- אנחנו איתכם לאורך כל ההליך
בליווי אישי ומקצועי, בכדי שלא תישארו לבד במערכה קשה זו.

חשוב לזכור- חקירה פרטית חייבת להתבצע על ידי חוקר פרטי בעל רשיון ממשרד המשפטים, וכן על ידי משרד חקירות בעל רשיון ממשרד המשפטים. אנו בKGA מחזיקים ברשיון שכזה, וכל החוקרים הפרטיים המועסקים במשרדינו הינם בעלי רשיון חוקר פרטי.

כאשר מעסיקים חוקר פרטי שאינו נושא תעודה בתוקף, אתם מסתכנים באחריות שילוחית על כל עבירה אותה הוא עלול לבצע במהלך החקירה.

כלומר במידה והעסקתם משרד חקירות אשר אינו בעל רשיון, והוא מבצע עבירה תוך כדי החקירה, אתם עלולים לשאת באחריות פלילית כאילו ביצעתם את העבירה בעצמכם.