שאלות ותשובות

החשד שמנקר בך לא הגיע סתם. 2 כוסות קפה בכיור? ליפסטיק או ריח של בושם? פערים בחשבון הבנק? לא תמיד יש סימנים כאלה ברורים, אבל הבעיה בהחלט "נמצאת שם"

לא. שיחת ייעוץ ראשונית הינה חינם, ונעשית בלב שלם ובנפש חפצה. אנחנו מבינים את המצב הקשה שלך, ונשמח לסייע בכל שלב.

החשד הלא מבוסס שלך הוא הגורם הראשוני לחקירה. ב99% מהמקרים, החשד של הלקוח מתברר כנכון.

כן, בהחלט. כחלק מהליך החקירה אנו משלימים את כל הפרטים שצריך, ובונים את הפאזל על כלל חלקיו כדי לספק לך תמונת מצב מלאה

אחת התוצאות העיקריות ללקוח בתיק חקירה, הינה רווח כלכלי או לחלופין החזר אבדן, אשר עולים עשרות מונים על פני עלות החקירה.

לכל אחד מהכלים בארגז שלנו יש עלות נפרדת. בפגישת העבודה אנו מציגים את הכלים הרלוונטיים ואת עלותם ללקוח, ובונים יחד איתו את תכנית העבודה בהתאם לתקציב בו הוא יכול לעמוד.

דיסקרטיות היא אבן הסף לתחילת העבודה שלנו. בכל אחד מהמהלכים אותם אנו מבצעים, מרגע יצירת הקשר הראשונה של הלקוח ועד לסיום תיק החקירה, אנו דואגים לחסיון מלא של הלקוח ושל עצם קיום תיק החקירה, והכל בשיתוף פעולה מלא עם הלקוח ובהדרכתו כיצד להימנע מחשיפה "בצד שלו".

בוודאי! עקב היותנו משרד חקירות מורשה משרד המשפטים, כלל הדו"חות שלנו מהווים ראיה לבית משפט, ואנו עומדים מאחוריהם כולל בשלב העדויות בבית משפט.

בפגישה הראשונה שלך איתנו, נוכל להציג בפניך את רשיון משרד החקירות מטעם משרד המשפטים, וכן את רשיונות החוקר פרטי של כל אחד מהחוקרים המעורבים בתיק.

החוקר הפרטי מהווה שלוח שלך לטובת ביצוע חקירה. חוקרים פרטיים לומדים את המגבלות וההיתרים השונים, ומקבלים לכך אסמכה ממשרד המשפטים לאחר מבחן ארוך ומקיף. אדם שאינו חוקר פרטי בעל רשיון עלול לבצע עבירות על החוק במהלך החקירה, ובהיותו שלוח שלך, הלקוח, הוא עלול לסבך אותך בפלילים.