סכסוך עסקי

על פי רוב, מתוך נסיון רב שנים בתחום, אחוז גבוה במיוחד של אבדן נגרם דווקא כתוצאה מפעולות העובד, ופחות מצד גורמים חיצוניים. הדבר מהווה עבירה על סעיף חוק הנקרא גניבה ממעביד.

2 סוגי סכסוך עסקי 

ישנם שני סוגים עיקריים של נזקים הנגרמים בגלל עובדים מתוך החברה-

הראשון הינו עובדים שונים בתוך העסק, אשר אינם נאמנים לחלוטין ללקוח, ומעדיפים את טובתם האישית המיידית על פני טובת החברה. עובדים אלה יחפשו כל כלי אשר נמצא בבעלות החברה, איתו יצליחו למנף את מצבם הכלכלי האישי. זאת תוך התייחסות אגואיסטית לנזקים העלולים להיגרם ללקוח, בעל העסק, כתוצאה מפעולתם הנפשעת.

הסוג השני הינו עובדים אשר אינם מודעים לנזק אותו הם עושים, אשר נגרם מתמימות או מחוסר ידע. פעולות שונות אותם הם מבצעים במסגרת עבודתם, גורמים לנזקים ישירים ועקיפים בסכומים גבוהים מאוד, ולרוב קשה למערכות החברה עצמה לנתח ולאתר את מקור האבדן וכיצד למנוע אותו ולצמצם נזקים

ישנם אינספור דוגמאות לאבדן הנגרם לבעלי עסקים, וכל בעל עסק מכיר את חברתו בצורה האופטימלית. דווקא מתוך ההיכרות הזו חייבת להגיע ההכרה כי לא הכל גלוי לעייני המעביד, וכי ישנם דברים רבים הקורים מתחת לפני השטח והרחק מעייני הלקוח.

אירועים קטנים ורצידיוויסטים, או אפילו חד פעמיים, עלולים לגרום לנזק מתמשך לחברה, שיגרום לאבדן של אחוזים יקרים מסך המחזור העסקי של החברה.

לצורך מניעת אבדן שכזה, אנו משתמשים בכלים שונים ומגוונים לבדיקת העסק, סקר סיכונים לאיתור מקורות האבדן, ויצירת דרכי פעולה להפסקת ההפסד.

אנו מציעים ללקוח מגוון כלים למניעת האבדן, הן בצורת מודיעין אנושי, והן בצורת מערכות הגנה מעולם הסייבר, אשר מאפשרות ללקוח פיקוח מלא ובקרה היקפית על כל הפעולות המתבצעות בחברה.

בצורה זו אנו יוצרים ללקוח מעטפת הגנה של 360 מעלות, הן כלפי חוץ כהגנה מגורמים מתחרים במשק, והן כלפי פנים כהגנה מפני טעיות של עובדים, או פעולות זדוניות שלהם.

חשוב להכיר כי אצלינו בKGA, בתור משרד חקירות המוביל בתחומו במשק, אנו מעסיקים חוקרים פרטיים בעלי נסיון רב שנים בתחומים שונים במשק. ההיכרות של כל חוקר פרטי במשרד החקירות שלנו עם מגוון רחב של תחומי עיסוק במשק, מאפשרת לנו להכיר לעומק כל סוג עסק, לנתח את הפרמטרים השונים העלולים להביא לכדי אבדן או נזק, וליצור את המערך השלם והמושלם בכדי לאתר את הדליפה, לעצור אותה, ולסייע בהעמדת האחראיים לדין.

חשוב לזכור- חקירה פרטית חייבת להתבצע על ידי חוקר פרטי בעל רשיון ממשרד המשפטים, וכן על ידי משרד חקירות בעל רשיון ממשרד המשפטים. אנו בKGA מחזיקים ברשיון שכזה, וכל החוקרים הפרטיים המועסקים במשרדינו הינם בעלי רשיון חוקר פרטי.

כאשר מעסיקים חוקר פרטי שאינו נושא תעודה בתוקף, אתם מסתכנים באחריות שילוחית על כל עבירה אותה הוא עלול לבצע במהלך החקירה.

כלומר במידה והעסקתם משרד חקירות אשר אינו בעל רשיון, והוא מבצע עבירה תוך כדי החקירה, אתם עלולים לשאת באחריות פלילית כאילו ביצעתם את העבירה בעצמכם.