הונאה

חקירת הונאה

אחד הדברים הכי פוגעניים שיכולים להתרחש ביחסים בין שני בני אדם, או שני גופים לצורך העניין, היא עבירת ההונאה.

כבני אדם, האינסטינקט שלנו נוטה לתת אמון בכל אדם איתו אנו נפגשים בחיי היום יום.
ככל שהיחסים שלנו עם אותו אדם מתקדמים ומעמיקים, כך רמת האמון שלנו בצד השני עולה ועולה.
המשבר אותו עובר אדם שגילה כרגע כי הצד השני הונה אותו, הוא משבר עמוק ואמיתי.

הליך ההונאה לא בהכרח מתרחש בזמן קצר.
נכון, ישנם הרבה מקרים של הונאה קצרת מועד, בת כמה שעות או כמה ימים, אך ישנם הרבה מאוד אירועים בהם מתברר לנפגע כי ההונאה התרחשה על פני חודשים ארוכים ולעיתים אפילו במשך שנים.

מרגע שהלקוח מבין, או לפחות מתחיל לשער, שהצד השני הונה אותו, ישנה נטייה להתכנס ולהכות על חטא, ולברוח מהתמודדות עם העבריין.
התחושה היא אמנם של הפסד טוטאלי לעיתים, וקשה ללקוח לראות ולהבין כיצד להתמודד עם המשבר, אך בדיוק בשביל זה אנחנו קיימים.

לאחר פגישת עבודה מסודרת, בה נבין מהלקוח את כלל ההתרחשות והמעורבים כפי שהוא יודע, אנו מתחילים בהליך כריית המידע הרלוונטי.

כלל הדמויות המעורבות עוברות חקירת עומק, ואנו בונים תכנית עבודה מסודרת כיצד ניתן לפצח את ההונאה שהתבצעה בצורה הטובה ביותר. כל זאת מתוך מטרה להשיב ללקוח את שנלקח ממנו, בין אם מדובר ברכוש ובין אם מדובר בכבוד ושם טוב.

אצלנו, בתור משרד חקירות המתמחה בפיצוח תרגילי הונאה, חקירה פרטית מסוג זה מתבצעת כאשר טובת הלקוח תמיד לנגד עיינינו, והדיסקרטיות בהליך נשמרת מכל משמר.

זיכרו, למרות ההרגשה הנוראית כי "הכל אבוד", ולא נראה לכם שיש פתרון לבעיה, צוות חוקרים פרטיים עומד לרשותכם עם שנות נסיון רבות בתחום, ומוכן לסייע בכל אשר תצטרכו.

חשוב לזכור- חקירה פרטית חייבת להתבצע על ידי חוקר פרטי בעל רשיון ממשרד המשפטים, וכן על ידי משרד חקירות בעל רשיון ממשרד המשפטים. אנו בKGA מחזיקים ברשיון שכזה, וכל החוקרים הפרטיים המועסקים במשרדינו הינם בעלי רשיון חוקר פרטי.

כאשר מעסיקים חוקר פרטי שאינו נושא תעודה בתוקף, אתם מסתכנים באחריות שילוחית על כל עבירה אותה הוא עלול לבצע במהלך החקירה.

כלומר במידה והעסקתם משרד חקירות אשר אינו בעל רשיון, והוא מבצע עבירה תוך כדי החקירה, אתם עלולים לשאת באחריות פלילית כאילו ביצעתם את העבירה בעצמכם.