חקירות כלכליות

חקירות כלכליות כנגד חשוד

אחת הדרכים הכי טובות לחשוף ביצוע הונאה כנגדכם, הינה בביצוע חקירות כלכליות כנגד האדם בו אתם חושדים.
חוקר כלכלי יכול לחשוף סימנים לבגידה של אישה, או גבר, גניבה ממעביד, סכסוך עסקי ועוד.
מעבר לעניין של הוכחת בגידה בהליך גירושין, עצם החשיפה מהווה נקודת פתיחה ללקוח בהיכנסו להליך, כיוון שכבר נמצאו ראיות המזכות את הלקוח בסכומי כסף משמעותיים על פי רוב.

על פי רוב, ביסודו של כל סכסוך כיום בין שני גורמים, קיים המרכיב הכלכלי. הוא לא סתם "קיים" ברקע, אלא בלי שנשים לב הוא מהווה את היסוד והבסיס לחילוקי הדעות.
משכך, משרד חקירות המבצע חקירה כלכלית מהווה לרוב את הבסיס לפתרון הבעיה או הסכסוך בצורה האופטימלית ביותר ללקוח.

בין אם מדובר בהיפרדות של בני זוג, בה מבצעים חקירה כלכלית גירושין, סכסוך בין שכנים, תביעת לשון הרע, או הליך פירוק שותפות, חשוב ללקוח לדעת מה הנכסים אותם מחזיק הצד השני. ניתן לקרוא לזה "הכרת האויב", או בלשון עדינה יותר פשוט לדעת אילו נכסים יש לצד השני מהם ניתן לגבות כספים. זוהי למעשה המהות של חקירה פרטית כלכלית אותה מבצע חוקר כלכלי.

באמצעות חקירה כלכלית מקיפה אותה אנו עושים, מתגלה תמונת המצב המלאה אודות נכסיו של הצד השני.
כלל חשבונות הבנקים אליהם יש לו זיקה, נדל"ן, ביטוחים שונים, קרנות השתלמות, פנסיה, רכבים וכדו', הרשומים על שמו במדינת ישראל- מתגלים באמצעות חקירה כלכלית אותה אנו עורכים בכלים מיוחדים וייחודיים, וזאת במסגרת הכלים שיש לנו בהיותנו משרד חקירות המוביל בתחום של חקירות כלכליות.
חשוב לציין כי על אף ההיכרות ארוכת השנים לעיתים, בין שני הצדדים, לא תמיד יודעים אילו נכסים יש לצד השני. הדוגמא הכי טובה היא בתיקי אישות, בין אם בעקבות בגידה או בעקבות סכסוך כזה או אחר. בהליך גירושים- הצד המפרק לא סתם מחליט בוקר אחד לקום וללכת, אלא הוא מכין עצמו במשך תקופה מסוימת לבצע את המהלך בצורה שתוציא אותו עם היד על העליונה.
לצורך כך הוא "מעלים" נכסים שונים, כך שחלוקת הרכוש בסופו של ההליך תשאיר אותו עם חלק גדול יותר ברשותו. מדובר ממש באקט של הונאה לכל דבר ועניין, כיוון שהצד השני מעלים כספים ממכם, ובכך עושה נגדכם הונאה על אף הקשרים הטובים שכביכול יש בינכם.

לרוב ניתן להגיד שביצוע חקירה כלכלית מהווה סימן עזר מקדים לדרך כיצד לתפוס בגידה, וכל חוקר פרטי בגידות רצוי שיתחיל בחקירה כלכלית טרם יתחיל לבצע מעקב בגידות. עלות חקירה כלכלית אינה גבוהה כלל ועיקר, והיא מהווה בסיס איתן ולפעמים חותמת כ"סוף פסוק" את נסיונות הצד השני לפגוע ביציבותו הכלכלית של הלקוח.

כאשר שואלים "כמה עולה חוקר פרטי?", ראוי להתייחס לתמורה אותה מקבלים, כחלק מחישוב הכדאיות לביצוע החקירה. במקום לשאול כמה עולה חוקר פרטי, שאל את עצמך כמה שווה לך להעסיק משרד חקירות.
ועדיין, אנו מקפידים להשאיר לתיקי חקירה כלכלית מחיר נמוך וריאלי, וזאת בהתאם לעלויות שלנו ולא בהתאם לרווח הצפוי ללקוח. אנו מאמינים כי כאשר יש לתיק חקירה כלכלית מחיר נמוך, הלקוח יבחר בכלי העבודה הזה ויהנה מאוד מהתוצאות שלו, ובכך גם אנו בתור משרד חקירות וגם הלקוח בתור אדם הנזקק לשירותינו, נהנה מהתוצאות במקביל.

בהרבה מאוד הליכים של חקירה פרטית, אנו מציעים ללקוחות להתחיל עם ההליך של חקירה כלכלית, וזאת בכדי לקבל תמונת מצב מלאה אודות הצד השני, וכיצד ניתן להביא את טענות הלקוח לכדי הכרעה לטובתו בהליך המשפטי המתקרב.

חשוב לזכור- חקירה פרטית חייבת להתבצע על ידי חוקר פרטי בעל רשיון ממשרד המשפטים, וכן על ידי משרד חקירות בעל רשיון ממשרד המשפטים. אנו בKGA מחזיקים ברשיון שכזה, וכל החוקרים הפרטיים המועסקים במשרדינו הינם בעלי רשיון חוקר פרטי.

כאשר מעסיקים חוקר פרטי שאינו נושא תעודה בתוקף, אתם מסתכנים באחריות שילוחית על כל עבירה אותה הוא עלול לבצע במהלך החקירה.

כלומר במידה והעסקתם משרד חקירות אשר אינו בעל רשיון, והוא מבצע עבירה תוך כדי החקירה, אתם עלולים לשאת באחריות פלילית כאילו ביצעתם את העבירה בעצמכם.